неделя, октомври 16, 2005

Венелина - приказно реална

Венелина - толкова лъчезарна и усмихната, че човек не може да не се поддаде на заразителната и усмивка и завладяващия чар. Без съмнение такива трябва да са били и принцесите от приказките, но за разлика от тях Вени си е напълно реална.

 

Как разбра че танците са твоето призвание?
Когато ги видях бях запленена.

Имаш ли други хобита? Какви са те и свързани ли са с танците?
Не ми остава време за друго тъй като съм работеща жена, съпруга, а скоро и майка.

Нежността и красотата на стандартните танци или страстта и ритъма на латиното те привлчат повече?
Определено латиното, защото съм темпераментен човек.

Ако трябва да се опишеш посредством някой танц, кой би бил той? Какво от характера ти отразява избрания танц?
Ясно изразената ритмичност на ча-ча ми харесва най-много, защото съм човек който харесва точните работи.

Ти си една много слънчева и усмихната млада дама, кое те кара да се усмихваш?
Когато срещна човек който продължава да е истински Човек в трудните времена в които живеем, това ме кара да се усмихвам. Радвам се, че се срещат още такива хора.

Как си представяш идеалната бална рокля?
С кринолин. Паднали рамене. Светли тонове.

Разбрахме, че преди спортните танци си тренирала народни танци. Какво те накара впоследствие да се насочиш към спортните танци?
Исках да уча нови неща, а понеже обичам танците реших да се насоча към друга област на танцовото изкуство.

За да не ни се обиди малкото човече ще зададем няколко въпроса свързани с нея ако не възразяваш. Танцува ли бебо, когато мама слуша музика?
Когато чуе латино определено подскача.

В кой клуб по спортни танци ще я запишеш при навършване на необходимата възраст?
Искрено се надявам детето ми да наследи моята любов към танците, а ако поиска да танцува - клуба е ясен ;o)

Смяташ ли да се завърнеш към танцовата кариера след изтичане на майчинството?
Имам такова желание, да се завърна дори и по-рано. Надявам се да имам и тази възможност.

Какво ще пожелаеш на всички бивши, настоящи и бъдещи танцьори завладяни от магията на това изкуство?
Да не се отмагьосват ;o)
-----------------------------------------
Благодарим за интервюто на Вени и и пожелаваме всичко най-най-хубаво и скорошно завръщане на дансинга.

Въпроси: KAT & Distinta