петък, февруари 17, 2006

Да танцуваме заедно



* Ако ти харесва да танцуваш или искаш да се научиш
* Ако обичаш да се забавляваш
* И не на последно място ако си ... мъж

Тогава -
ПОЗДРАВЛЕНИЯ - ти си нашия човек!

Каним те да се присъединиш към клуба защото:
* Явно споделяме любовта към танците
* Обичаме да се запознаваме с нови интересни хора
* Имаме недостиг на партньори

Ако се интересуваш, заповядай всеки вторник и четвъртък от 18.30 часа в салона на техникума по текстил.

**Ако си момиче и ти се танцува, не се колебай - ела в горепосочените часове на упоменатото място, но си води партньор. А ако доведеш повечко, никой няма да ти се разсърди :оР



2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Zdrawejte, mnogo mi hareswa washiq sajt. Az syhto hareswam Marc Antony, no i wsqkakwi latino pewci i pewici. Mnogo mi hareswa tazi musika. Ima edna pesen koqto ne znam koj q izpulnqwa, no otkakto brat mi mi q iztegli ot neta i q 4uh se wlubih w neq. Ako mozhete da mi q prewedete mnogo shte me zaradwate, zashoto az si q tananikam, ama ne znam za kakwo to4no se pee w neq. Towa e mnogo izwestna pesen - Mariposa...neshto si. Sorry 4e ne znam dori to4noto i zaglawie i izpalnitel.Blagodarq Wi predwaritelno. Silvia

5:49 пр.об.  
Anonymous Анонимен said...

Вероятно имаш предвид Mariposa Traicionera? Ще видя какво мога да направя по въпроса с превода, но няма да е като да го е превеждал някой дето е филолог.

3:02 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home