четвъртък, февруари 09, 2006

Marc Anthony - любим певец

Днес Катя ми напомни, че отдавна не съм се проявявала като преводач от испански и ето, като че ли се бяха наговорили с Радосвета, която пък по-късно ме помоли да намеря един текст на песен на Марк Антъни. И понеже аз съм почитателка на последния (като всички жени които обичат романтиката и могат да си преведат текстовете му), та реших да взема да се изявя отново като преводачка, за да може и други да се порадват на невероятните текстове, които човека сътворява - мога да кажа на мъжете - учете се - не случайно човека такава хубава жена си е хванал :о). Та така - най-официално провъзгласявам периода от сега до същата дата на следващия месец за месец на Марк Антъни (доста е подходящо в контекста на идващите празници - така де - да се отдадем на романтика) - ако си имате любима песен - може да се пробвам да я преведа, ако се обадите.