неделя, февруари 05, 2006

ще го бъде

Въпреки, че бях решила да спирам да пиша по този блог, и че след това ми изявление никой не се трогна, освен един (aquilax - много ти благодаря :о) , гледайки статистиките с посещенията реших, че не мога да изпусна такава аудитория ;o). Така, че продължавам да пиша с известни условия - всъщност не са условия, а намеренията ми, които идват като предупреждения спрямо разни хора - повече цензура тук няма да има, това го заявявам най-отговорно, така че правете си му сметката.
*
За да няма претенции, че само аз пиша тук, за да не се почувства някой засегнат - моля който иска да пише по блога да остави коментар за да мога да му направя потребителско име/парола и да си ги ползва със здраве.

2 Comments:

Blogger AquilaX said...

Браво. За един блог не е толкова важно да бъде четен, колкото да бъде писан а когато е интересен, аудитория винаги ще се намери.

8:40 пр.об.  
Anonymous Анонимен said...

И аз така смятам :о).
Благодаря за мнението ти.

11:51 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home